27 листопада 2016 р.

Теремок

Стояв у полі теремок. Побачила його мишка.
- Терем-теремок! Хто в теремі живе?
Ніхто не озивається. Ввійшла тоді мишка в теремок та й стала собі жити.
Тут пристрибала жабка.
- Терем-теремок! Хто в теремі живе?
- Я, мишка-шкряботушка. А ти хто?
- А я - жабка-скрекотушка. Пусти мене до себе.
- А будеш мені по дому допомагати?

- Звичайно, буду!
І стали вони жити разом.
Живуть так день, живуть другий. Жабка воду носить та їжу варить, мишка шиє та пере. А прибирають у теремі разом.
Біжить якось зайчик. Побачив теремок і питає:
- Терем-теремок! Хто в теремі живе?
- Я, мишка-шкряботушка!
- Я, жабка-скрекотушка. А ти хто?
- А я - зайчик-побігайчик.
- Іди до нас жити.
І стали вони жити разом.
Іде якось лисичка. І собі до теремка.
- Терем-теремок! Хто в теремі живе?
- Я, мишка-шкряботушка.
- Я, жабка-скрекотушка.
- Я, зайчик-побігайчик. А ти хто?
- А я - лисичка-сестричка.
- Йди до нас жити.
І стало їх четверо.
Прибіг якось вовчик-братик:
- Терем-теремок! Хто в теремі живе?
А йому у відповідь:
- Я, мишка-шкряботушка.
- Я, жабка-скрекотушка.
- Я, зайчик-побігайчик.
- Я, лисичка-сестричка. А ти хто?
- А я - вовчик-братик.
Заліз вовк у теремок. І стало їх п´ятеро.
Аж ось суне ведмідь - клишоногий, великий, кудластий. Побачив теремок - і собі до нього. Реве з усіх сил:
- Терем-теремок! Хто в теремі живе?
Тихо в теремку, всі причаїлися, ніби й удома нікого нема. Та ведмідь не заспокоївся, знову реве.
Раптом йому у відповідь:
- Я, мишка-шкряботушка.
- Я, жабка-скрекотушка.
- Я, зайчик-побігайчик.
- Я, лисичка-сестричка.
- Я, вовчик-братик. А ти хто?
- А я - ведмідь! - І поліз у теремок.
Лізе, та ніяк у нього не виходить. Ось він і каже:
- Буду на даху жити!
- А ти нас не задавиш?
- Не бійтесь, не задавлю.
Тільки заліз на дах - а терем так і розвалився.
Розбіглись звірі в усі боки, ледве врятувались.

Немає коментарів:

Дописати коментар